بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


بله ....یکی از همین قلم به دستان روزنامه خود شما می باشد!

http://axgig.com/images/92927699142330055020.jpg

یکی از همین قلم به دستان خود شما هستید!
به عنوان مثال دربین بازنده های هفته از امیر قلعه نویی نام برده بودید!معمولا برای مربی بازنده هفته دلایلی از جمله اشتباهات کوچینگ،تعویضهای اشتباه و .... به عنوان ویژگی های مربی بازنده هفته لحاظ میشود.
اما در توضیحات عنوان شده در مورد قلعه نویی نوشته شده،علارقم اشتباهات فاحش داوری،عدم استفاده از موقعیتهای بیشماری که روی دروازه سپاهان خلق شده است،اشتباهات مهلک و مرگبار بازیکنانی چون خسرو حیدری،بسته بودن دست این مربی روی نیمکت،نا آمادگی بدنی بازیکنان تیم به دلیل تمرینات کم و .... امیر قلعه نویی را را به عنوان یکی از بازنده های هفته اعلام می کنیم!
نکته:اگر فقط به خاطر باخت استقلال به سپاهان امیر قلعه نویی را جز مربیان بازنده هفته قرار می گرفت (این انتخابات در برخی از رسانه ها فقط مربوط به نتیجه بازی یک تیم نمی باشد و حتی ممکن است تیمی برنده شده باشد اما به دلیل اخراج سرمربی آن تیم و یا مسائل دیگر ... مربی تیم برنده را نیز جز بازنده های هفته انتخاب کنند)
نزد هواداران و مخاطبین روزنامه مقبول تر از خودش را نشان می داد و قابل هضم تر بود نه با آن توضیحاتی که مقابل نام قلعه نویی نوشته شده بود!!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 14 / 5 / 1392برچسب:رسانه ها,خبرورزشی,امیر قلعه نویی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com